top of page

Broken Chains Inc Group

Public·65 members

Nederland Portugal kijken streaming 12.10.2023

Vanavond om 19:30 uur speelt Nederland zijn eerst interland bij het drielanden toernooi in Portugal. Na de vriendschappelijk oefenwedstrijd van ...

Als je er niet uitkomt, neem dan nog even contact met ons op. We denken graag mee om alsnog tot een oplossing te komen. Beste on-demand en live app die er isBeste on-demand en live app die er is, in ieder geval voor telefoon en tablet. Smart TV versie kan nog wat verbeteren (updaten real-time informatie), maar het aanbod en de functionaliteiten zijn super en prijs/ kwaliteit is mooi in evenwicht. Ook zo handig in het buitenland;DDatum van ervaring: 27 september 2023Antwoord van NLZIET30 sep. 2023Dankjewel voor je positieve feedback, William! We nemen je suggestie voor de Smart TV-versie zeker mee. NLziet levert een mooi totaalproductNLziet levert een mooi totaalproduct. De app is plezierig en overzichtelijk. Enige puntjes van kritiek: de app vereist soms wat meer klik momenten en de kwaliteit van oudere afleveringen is soms wat minder (maar ook ergens wel logisch en niet per definitie vervelend). Datum van ervaring: 03 oktober 2023Antwoord van NLZIET3 okt. 2023Dank voor de mooie waardering en veel kijkplezier! Beoordeling NLzietHet onthoudt goed bij welke series/programma's je aan het kijken was. Tot mijn verbazing bleek dit de oplossing te zijn. Totaal geen haperingen meer. Ik heb hieruit de conclusie getrokken dat het in de app zit. Deze zijn voor telefoon en Shield Tv verschillend. Ik heb het gevoel dat het een synchronisatie probleem is. Het haperen komt volgens mij doordat de app het geluid en beeld probeert te synchroniseren als het even niet synchroon loopt. Namelijk stroom van de router eraf. Heb verder alle tips van de website geprobeerd. NLziet van smart tv verwijderen en opnieuw installeren. TV helemaal gereset. Nieuwe updates etc etc. Niks helpt. Datum van ervaring: 06 oktober 2023Antwoord van NLZIETEen dag geledenHi Jeanette, als programma's vastlopen bij je is het inderdaad raadzaam om een keer te resetten door de stroom er even af te halen. Dit kun je ook een keer doen met je modem, maar gaat dan vooral om het apparaat waar je op kijkt (tv). Houden haperingen aan, controleer dan eens een ander apparaat binnen je netwerk om te kijken of dat wel goed werkt. 2023Dank voor de mooie waardering en veel kijkplezier! Ik kan niet zonder! NL Ziet is overzichtelijk, goedkoop, uitgebreid en makkelijk in gebruik. Enige minpuntje is dat de app mijn oude smart TV op de slaapkamer niet meer werkt, maar dat is eigenlijk m'n eigen luxeprobleem;)Datum van ervaring: 29 september 2023Antwoord van NLZIET2 okt. 2023Hoi! Dank voor je review, als je een oplossing zoekt voor je oudere TV kun je hier even kijken: https://help. nl/hc/nl/articles/15330869511825-Zoek-jij-een-oplossing-om-NLZIET-te-kijken-op-je-niet-ondersteunde-tv-De fijnste manier van TV kijkenVoor ons is NLziet de fijnste manier van TV kijken. Nederland - Portugal (vrouwen): live kijken op tv en online 22 jul 2023 — Zo kun je met live stream op tv + online naar Nederland - Portugal kijken op het WK Voetbal Vrouwen op zondag 23 juli 2023 om 09:30 uur.

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

• thracexcigesleape
  • Emma Batler
    Emma Batler
  • Carol Lawrence
    Carol Lawrence
  • star lord
    star lord
  • Neharika Dagar
    Neharika Dagar
Group Page: Groups_SingleGroup
bottom of page