[[[tv kijken@@]!!!]] Club NXT Francs Borains kijken 7 oktobe ... STVV - OHL CPL MD15: Jong Genk - Patro Eisden CPL MD15: Beerschot - KMSK Monchengladbach Cyclo-cross Superprestige (Overijse) ION Men's League: Daring ...
De loting en de wedstrijd zelf daar zat een periode van acht weken tussen dus de opbouw naar die wedstrijd duurde heel lang. ” “Ik was heel gelukkig ook de manier waarop met de supporters die erbij waren. Het was een hele hoogdag voor een club als Patro en daar ging het uiteindelijk om. Natuurlijk ook voor mij om de supporters te bedanken voor de steun die ik gevoeld heb in die elf jaar bij Club Brugge.
Mönchengladbach STVV kijken 12 oktober 2023 Online 2 uur geleden — Mönchengladbach STVV kijken 12 oktober 2023 Online bekijken Hij wordt door Borussia Mönchengladbach gehuurd met aankoopoptie. Hij speelde .
We vonden allemaal dat het destijds anders moest verlopen, maar dat was in een andere tijdsgeest. Er zijn toen bepaalde keuzes gemaakt door mensen die er nu niet meer zijn waardoor je in een situatie terechtkomt die niet had gehoeven. De mensen die er nu aan de macht zijn, hebben daar gelukkig niks mee te maken. Dat maakt het voor mij ook een stuk makkelijker om daar nu met mensen te praten. ” “Ik heb geen behoefte meer om mijn kant van het verhaal te doen want je kan zoiets toch niet meer terugdraaien. De huidige mensen hebben daar ook niks mee te maken. De afhandeling van mijn contract is gebeurd door Vincent Mannaert en daar alleen al merkte ik zijn grote professionaliteit. Dat is toen allemaal zeer correct afgehandeld.
Dan is de vraag of je als mens bestand bent om daarmee om te gaan en om keuzes te maken. Je zal ook mensen moeten teleurstellen als trainer. Bij een spelerskern van 26 spelers zullen er 15 ongelukkig zijn. Dat moet je als trainer durven. Ook de belevenis hebben als topsporter is voor mij heel belangrijk. Als speler beleef je die maximaal en als trainer is dat op een andere manier, maar als trainer benader je die wel het meest.
Ik ben ook heel blij dat ik daar met de huidige mensen over heb kunnen spreken. Ik kijk met heel veel voldoening en dankbaarheid terug op mijn periode bij Club Brugge. Alleen blijft het wel jammer dat mijn afscheid niet op een andere manier kon. ” Hoe speciaal was de bekerwedstrijd tegen Club Brugge voor jou persoonlijk? “Dat was gigantisch. We zaten de loting te volgen en je weet niet wat er door je heen gaat als de naam van club Brugge uit de bus komt. Misschien was dat wel het lot dat het zo moest zijn? Je bent dan even van de kaart en emotioneel. Ik zag ook mensen rondom mij heel emotioneel worden.
Red Bull Salzburg - Proximus Pickx 04.07.23. STVV Beukt Borussia Mönchengladbach de poort van de achtste finales open?
Nu zijn ze nog wat te wisselvallig en dat kan er ook voor zorgen dat je een uitschakeling aan je been hebt. Als ze elke week opnieuw de juiste normen en waarden kunnen brengen waar Club Brugge voor staat, is een finale zeker mogelijk. Met de kwaliteiten die ze hebben kunnen ze heel ver raken in de competitie, in de beker en ook in de Conference League. ” “Als een ploeg als Feyenoord de finale kan spelen, zie ik niet in waarom dat Club Brugge ook niet zou lukken. Ik durf Club Brugge zelfs op een hoger niveau zetten dan Feyenoord.
Mönchengladbach STVV kijken 12 oktober 2023 Streamen 2 uur geleden — STVV | Sint-Truiden Komende donderdag oefenen we op het veld van Borussia Mönchengladbach Volg de wedstrijd live via youtube.com/live/ ...